Monday 9 December 2013

peliknya pemimpinku

Seperti biasa, kita hanya melepas geram. Anda perasan atau tidak, Datuk A Kadir Jasin dah berpatah arang dan makin brutal. Hari-hari Najib kena bambu. Datuk A Kadir Jasin sangat sayangkan negaranya. Sebab tu dia tak senang duduk. Sedangkan aku, aku hanya mahukan perubahan yang cepat, tetapi tidak pula mengambil tindakan positif.

Yang aku hairan kenapa Tun Dr M diam, Muhyiddin pun diam. Apa dah jadi ? Rakyat seperti aku jadi hairan bin ajaib. Hanya blogger-blogger yang begitu vokal. 
bagus untuk pelawasan


Hairan sungguh kita. Nak tunggu sampai bila ? UMNO ni, isu yang sangat relevan tidak disentuh langsung. Buat don't know ja. Buat perangai syok sendiri. Bahaya tau, sikap macam tu. Pengundi macam aku boleh fed up. Kau cubalah bayangkan apa orang macam aku boleh buat kalau kami fed up.



Ini adalah siri posting : Menyampah Dengan Najib
Anda rasa nak muntah ? Naik loya ? Anda tertanya-tanya : apa nak jadi dengan negara ini ? Awat jadi macam ni ? Menteri-menteri dah tak boleh beza tugas-tugas kementerian (ministerial) dan dengan senangnya fungsi kerajaan didelegasi kepada anak-bini tanpa delegasi yang sah dalam pentadbiran kenegaraan.

No comments:

Post a Comment